Kategorije

Košarica

Vsebina košarice

Košarica je prazna

Vsebina košarice

0

Vaša košarica je prazna

  • Profil
  • Seznam želja
  • Cart
    Košarica je prazna

Informacije o dostavi

Brezplačna dostava

Vsa naročila v Sloveniji dostavimo brezplačno do vašega doma (do mesta, ki je dostopno s kombijem). Vnos v stanovanje je plačljiv. Strošek dostave z doplačilom za vnos v stanovanje v Ljubljani je 20 €, za območja izven Ljubljane pa 30 €.

Specializiran prevoz

Vsa naročila po Sloveniji dostavimo s specializiranim prevozom, da se izognemo morebitnim poškodbam paketov in da pohištvo varno prispe do vašega doma.

Dostava ob vam ustreznem času

Dostavo poskušamo organizirati ob času, ki vam ustreza. Pred dostavo vas pokličemo, da se dogovorimo o uri. Na dan dostave vas bo o svojem prihodu obvestil tudi voznik, ki vam bo pohištvo dostavil.

Plačilo ob prevzemu blaga

Ko oddate naročilo, predplačilo ni potrebno. Izdelke lahko plačate ob dostavi z gotovino ali s kartico.

Čas dostave

Opis izdelka običajno vsebuje tudi informacijo o predvidenem času dostave. Ta se šteje od dneva potrditve naročila. O tem, da je bilo naročilo potrjeno, vas bomo obvestili s telefonskim klicem, preko e-pošte ali z SMS-sporočilom. Status vašega naročila lahko tudi spremljate tukaj.

Montaža pohištva

Informacije

Pohištvo običajno ni sestavljeno in je v škatlah, paketom pa so priložena navodila za montažo.

Če potrebujete tudi montažo, vam lahko priporočimo našega zunanjega partnerja.

Cena montaže, ki jo zagotavlja naš partner, je odvisna od posamezne situacije in jo dogovorite neposredno z njim.

Pogosta vprašanja

Dostava

Kakšen je strošek dostave?

Zagotavljamo brezplačno dostavo naročil na vaš dom po vsej Sloveniji (do mesta, dostopnega s kombijem).

Ali je mogoče spremljati stanje mojega naročila?

Da, svojemu naročilu lahko sledite tako, da vnesete številko naročila in e-poštni naslov ali telefonsko številko, ki ste jo navedli v naročilu. To lahko storite tukaj: https://www.pohistvo.si/order-tracking

Ob kateri uri dostavite pohištvo?

Prizadevamo si, da bi dostavo organizirali ob času, ki vam ustreza. Dan pred dostavo boste prejeli SMS s predlaganim časom dostave, na katerega morate odgovoriti z DA ali NE. Če ne bomo prejeli pozitivnega odgovora, vas bomo kontaktirali po telefonu in vam predlagali ugodnejši termin. Na dan dostave, pred prihodom, vas bo voznik kontaktiral na telefonsko številko, navedeno v naročilu.

Ali me boste kontaktirali pred dostavo pohištva?

Da, na dan dostave 30 minut pred prihodom vas bo voznik kontaktiral na telefonsko številko, navedeno v naročilu. Dan pred dostavo boste prejeli SMS sporočilo s predlaganim časom dostave, na katerega morate odgovoriti z DA ali NE. Če ne bomo prejeli pozitivnega odgovora, vas bomo kontaktirali po telefonu in vam predlagali ugodnejši termin.

Ali boste pohištvo prinesli v stanovanje?

Voznik bo pohištvo v stanovanje dostavil le, če ste to storitev naročili. To storitev lahko naročite tako, da jo označite ob oddaji naročila. Storitev vnosta v stanovanje lahko dodate tudi kadarkoli pred datumom dostave pohištva, tako da nas kontaktirate preko elektronske pošte na [email protected] ali po telefonu +386 40 675 275.

Kaj pomeni 72 in 96-urna dostava?

Gre za predvideni čas dostave v delovnih dneh. Dobavni čas 72 ur velja samo za posebej označeno pohištvo, ki bo v tem času dostavljeno na navedena mesta v Sloveniji. Za preostalo Slovenijo dostava tega blaga traja do 96 ur. Dobavni čas se računa od dneva potrditve naročila. Za morebitna vprašanja glede časa dostave nas kontaktirajte na [email protected] ali po telefonu +386 40 675 275.

Ali je mogoče izbrati točen datum dostave?

Da, dan pred dostavo boste prejeli SMS sporočilo s predlaganim časom dostave, na katerega boste morali odgovoriti z DA ali NE. Če ne prejmemo pozitivnega odgovora, vas bomo kontaktirali na telefonsko številko, navedeno v naročilu, da se dogovorimo za ugodnejši čas dostave.

Koliko časa traja dobava pohištva?

Čas dobave je odvisen od izbranega pohištva. V opisu izdelka je naveden predhodni dobavni čas v delovnih dneh, ki se računa od dneva potrditve naročila.

Kdaj lahko pričakujem dostavo, če pohištvo zamuja?

Naše stranke vnaprej obvestimo o morebitnih zamudah pri dostavi in takrat tudi posredujemo predviden čas dostave preko kontaktnih podatkov, navedenih v naročilu. Za dodatna vprašanja smo vam na voljo preko elektronske pošte na [email protected] ali po telefonu +386 40 675 275.

Kako plačam pohištvo z različnimi dobavnimi časi?

Pri dobavi pohištva z različnimi dobavnimi časi vas prosimo, da plačate le tisto pohištvo, ki ga takrat dostavimo.